Två personer i En. (Hemlighet)

Hej vänner!!!

Jag är en helt vanlig människa som vilken person som helst.
Saken är att jag älskar att klä ut mig och vara " transvestit " men jag kan inte kalla det för transvestit,, för dom lever på det, och går i det ute på stan, jag gillar att klä mig o
i kvinnokläder hemma och kunna vara två olika personer, kunna titta i spegeln och sedan byter om och ser samma person fast i kvinnliga kläder..
NU kommer detta ut som en chock, inte äns min sambo vet om det, för det är hennes kläder jag brukar testa i enrum, och jag känner att jag kom ju ut med min läggning som var en hemlighet i 26 år, så nu tänkte jag att detta kunde få komma ut så jag slipper hålla hemligheten inombords. 
Jag kallar inte detta transvestit, jag kallar detta som en otroligt attraherande avslappning i några minuter när jag smyger in på toaletten och klär ut mig i sexiga kvinnokläder, står och tittar in i spegeln och ser hur sexig jag är som kvinna och sedan byter om och blir mig själv igen och umgås med familjen som en helt vanlig familjefar som helst...

Jag tycker att alla bör få klä sig hur man vill utan att bli mobbad eller kränkt för vad man gör. 
Jag tycker att mobbning till alla som inte klär sig " vanligt " inte bör existera, men den önskan kommer ALDRIG att ändras, för det finns idioter överallt. 


Jag hatar att världen består utav massa jävla Hatare mot sexualiteter, Bara för man inte gillar MOTSATTA könet är man;
EN NERKRÄNKT SVETTIG URTVÄTTAD BJÖRNFITTA...


Jag vet att min sambo accepterar vilken läggning jag har eller vad jag än gör, hon vet att jag är BISEXUELL och det bästa är att hon accepterar det, älskar henne för att hon låter mig vara mitt riktiga jag..
Men nu när jag skriver om detta är jag otroligt nervös över vad jag kommer få för blick/reaktion efter att hon läst detta inlägg. 

Men jag hoppas och tror hon kommer ta det bra som hon gjort av allt annat som jag sagt. 

Jag är en " drömmare " som jag nu kom på, får inte fram ett annat ord,  men jag attraheras av att klä ut mig till kvinna i ensamhet och bara fantisera att just då är jag en kvinna och sedan byta tillbaka till mina vanliga kläder igen som att ingenting har hänt :)
1 Anonym:

skriven

Du är grym som vågar gå ut med det som du gör! Kram

Svar: Tack det värmer att höra :)
Nik Daddy.

2 Jessy:

skriven

Kollade in din blogg nu efter att jag såg videon du la upp i facebook grupperna. :) Och va stark du är alltså, efter att ha hållt det hemligt så länge som du gjort. Är iallafall glad för din skull att du äntligen känner att du kan komma ut med det, för ingen människa ska behöva gömma sitt riktiga jag. Stor kram till dig och respekt! :D Och hoppas verkligen du får tillbaka kontakten med din son med, att det löser sig. Ville bara säga det, hoppas du får en fortsatt bra kväll. :D

Svar: Det gjorde mig varm i hjärtat att läsa dina fina ord du delat till mig, helt underbart att du blir rörd att se/lyssna på vad jag delar. kram :)
Nik Daddy.

3 Tuula:

skriven

Hej! Tack för din video på facebook. Du är min hjälte, helt klart. Att våga öppna sig sådär hade inte vem som helst klarat av, så känn dig stolt! Tycker det är mycket bra gjort av dig att visa för omvärlden vem du egentligen är, ingen ska behöva gömma sig och dölja sitt sanna jag.

Jag kommer följa din blogg, för detta är bra grejer! KRAM.

Svar: ojj vad fina ord, det värmer i mitt hjärta att få höra vad du tycker :)
Du är min hjälte som lyssnar och förstår min mening med livet och att alla är värda nya chanser. kram :)
Nik Daddy.

4 Anonym:

skriven

Er du bifil?

Svar: Jag är Bisexuell & en underbar fru som accepterar det.
Nik Daddy.

5 Anonym:

skriven

Du är så sjukt jävla stark och känner att i samhället behöver vi fler som dig som vågar vara sig själva du värkar va en underbar kille och fortsätt med det du gör för du är grym avgudar dig och ditt mod kramiz

Svar: Awww Tack för dina värmande ord :)
hoppas fler en jag vågar stå upp för dig själv snart ☆★♡
Nik Daddy.

6 Anonym:

skriven

Kan du inte göra en frågestund? & svara på alla frågorna i video? :) starkt av dig!

Svar: skriv i min grupp så kan jag göra de ;)
Nik Daddy.

Kommentera här: