Glädjefylld


Kolla klippet förklarar mer där.
↓↓
https://youtu.be/Oge-tIq7iWQ

Tja folket!! :)
Igår la jag ut ett klipp som jag delade på en del sidor och jag gjorde det seriöst men att jag tänkte mest att delningen skulle vara mest för att se folks reaktion, se om jag skulle få hat, för i mitt förflutna liv har jag mest levt i hatet, har inte varit så mycket kärlek eller glädje. 
Så jag förvänta mig kanske någon fin tanke till mig i min grupp på Facebook & resten trodde jag mest skulle vara typ:

" tyck synd om dig någon annanstans "


Sedan vaknade jag upp i morse av 100+ 
" kommentarer, gillningar & pm " på Facebook, jag blev chockad, och är fortfarande i chock & förstår inte hur mycket folk har make till att bjuda på massa fina komplimanger till lilla moooah
mig ).

Jag kan vara som en hackig skiva och babbla sönder dina öron, folk tröttnar säkert på mig nu, men....

Jag vill bjuda på en sista video, där jag vill tacka alla jag inte hunnit svara, videon är mycket längre en alla andra, men jag vill få er att förstå hur tacksam jag är. 

Lyssna om ni vill, & jag hoppas ni vill höra min sista berättelse av just detta ( kapitel )

Video länken är längst upp.


Kommentera här: