Ny förändring


Okey, då är det snart dax att flytta till mitt egna och det känns spännande men samtidigt sjukt konstigt efter att bott med exet i drygt 3 år, och helt plötsligt kommer jag inte kunna bo ihop med barnen 24/7 längre..
För jag har blivit van så att min hjärna smått mindfukkzzzzz my seeelf.
Det är svårt att tänka tanken att vara ifrån dom.
Att inte finnas där 24/7 som jag kunnat gjort nu i 1år och 9 månader ♥
Men vad ska man göra, för jag kan liksom inte ta fram en pistol och rikta mot exets tinning och säga " DU MÅSTE VARA KÄR I MIG " så jag får väl lida utav situationen och kämpa mig tillbaka till den glada papi★★★★★
Nu har jag ansökt till paradisehotel en andra gång och hålla tummarna för det är det ända som kan ändra mina tankar att vilja älska allt som jsg gjorde för bara någon månad sedan..
Jag är värd att få bli en ph deltagare efter allt jag varit med om :-D 
Jag har självförtroende, snygg som faaaaan, personlighet, jag har allt.
Och ni kan tänka att jag har det vanliga självförtroendet, nej nej.. Då har ni fel, jag skulle kunna stå framför spegeln en hel dag, och bara njuta!!! He he
Men just nu jobbar jag upp mig själv igen. ♡
Jag är själv ett skilsmässobarn,  varför blev mina barn också det kan jag tänka på ibland..
Men jag ska bli den bästa skilsmässofarsan som man kan vara liksom. .

Sen får vi se, när jag gått vidare så kanske jag hittar ny fruntimmer eller kanske en pojkvän..
Är ju liksom bisexuell så får väl se.
Om inte jag och exet hittar tillbaks. 

Fortsätt prenumerera min Youtube kanal ( Papi Nik ) 
Instagram;  PAPINIKLICA
Twitter; PapiNik
Puss puss & kramiz
1 OLIVIA | 17,5 årig tje j mediebranschen:

skriven

Lycka till <3

Svar: Tack så mycket ☆★ :-D
PapiNik

2 FixarJocke:

skriven

Oj visste inte att du bodde med exet och såpass länge också. Jag själv flyttade ifrån mitt ex precis innan julafton där, så jag bodde med henne i drygt 2 månader innan jag hitta nytt boende (min brors gamla lägenhet som jag köpte). Men hur som helst, hoppas du hittar någon men som du skriver. Att hitta tillbaks till sig själv är prio ett, ha d fint mannen och kämpa för att må bra så du speglar glädje och lycka till dina barn :)

Svar: ♥♥♥♥
PapiNik

Kommentera här: