SUPERHJÄLTEN

 
 
Tjo folket.. 
Alltså vad ska man säga, haha.. Jag har fan och mig inte sovit nu på snart 30 timmar och kommer bli en lång dag, kan dock inte lägga mig när man är förälder till två stycken små barn, vill inte låta min vackra fruga bara få ta tag i allt hemma så jag kommer hålla mig vaken till ikväll någon gång.
Har varit på ett möte idag, som var jobbigt men kändes bra till slut och mår bra nu, fast otroligt jävla trött.
Ska ha en sjukt mysig dag med familjen, äta tacos, och senare lite godis, chips och massa läsk och ha en otrolig härlig familjekväll <3
Skulle träffa min goda vän som är otroligt känd från TV i en video där vi två skulle prata om vårt förfluta, en god vän jag känt i ett par flera år bakåt, men han förstod min dåliga natt så vi ska ta det nu i helgen och nu ska jag lova er alla att det kommer ske i helgen så ni kommer inte att behöva vänta länge till :)
Men kanske kommer ett jätte litet video inlägg där jag kör ensam, ska försöka göra en rolig sak i alla fall beror på hur trött jag är, men vill inte lova men ska göra mitt bästa!!!
Jag kan faktiskt kalla mig själv för SUOERHJÄLTEN, som gör allt för mina barn, allt för min fru och samtidigt försöker vara aktiv för alla er mina underbara följare / fanss som älskar att lyssna / läsa det jag gör... 
Och oavsett jag har varit vaken runt 30 timmar så är jag den pappan som mina barn behöver varenda sekund, finns för min familj och min fru samtidigt aktiv för er :)
Det kan låta stessigt, men jag gör allt för att alla ska må bra...
 
Må bäst mina bästa läsare, och skriv gärna en kommentar här under vad ni hade velat veta om mig, kanske jag skriver just om det nästa inlägg... pöss
1 Louise ♡ :

skriven

Hej, jag tycker att din blogg är väldigt inspirerande och jag tycker om att du skriver om personliga saker som har format dig till den du är idag. :) och om du skulle vilja följa min?

Svar: Tack Louise de värmer att höra :)
PapiNik

2 Louise ♡ :

skriven

Hej, jag tycker att din blogg är väldigt inspirerande och jag tycker om att du skriver om personliga saker som har format dig till den du är idag. :) och om du skulle vilja följa min?

Svar: Vad heter din ?;)
PapiNik

3 Louise♡ :

skriven

Min blogg heter xenakrigarsessan

Svar: 👾
PapiNik

4 Louise♡ :

skriven

Min blogg heter xenakrigarsessan

Svar: Okej ska kika 👲
PapiNik

Kommentera här: