Döden fick mig att Återupplivas ( Andra chansen )

 
Idag satt jag mig ner i fotöljen, tog mig en kopp kaffe och tänkte tillbaka och såg en otrolig förändring som fick mig att fälla en tår.
Liksom 2012 muckade jag från mitt senaste straff, ett straff som fick mig att fundera över 2 sjukt stora val, 2 val som handlade om att jag skulle få känna av en rädsla som hade fått mig till den väg där man mår bra på riktigt eller en känsla där jag tror jag mår bra men levt på kriminella handlingar och fängelsedomar och snut jag dagligen, där jag också till och med hade kunnat dött till slut, men hade mina underbara " bröder " som stod på min sida...
Jag var rädd, jag visste inte vem jag var längre, jag trodde jag skulle dö eller få samtal om att familjen blivit kidnappade eller kanske till och med skadade.
Den känslan känner jag fortfarande smakar i halsgropen, och jag känner mig bara mer och mer kvävd utav att tänka / känna denna känsla inombord :(
 Jag mins det än idag, jag sov inte en minut den natten, för mitt hjärnkontor fick mig att jobba otroligt mycket på vad jag skulle göra dagen efter !!!
 
Jag fick tillgång att träffa min advokat 4 timmar innan jag skulle mucka, vi pratade igenom min framtid... 
Jag fick min chans, utan straff eller hot från mina gamla bröder, jag hamnade på ett behandlingshem i 11 månader samma dag jag skulle mucka, jag fick ett nytt beslut att få flyttas till ett behandlingshem i 11 månader istället för att sitta 2 år till som jag hade egentligen kvar, men saken var att behandlingshemmet var på en Ö, jag hade bara 2 dagars permis på 11 månader.. 
Jag var fast klistrad där, men den tiden fick mig att tänka på rätt bana och jag träffade min tjej som jag fick ett barn med 2014 och sedan ett till nu i år 2015...
 
Nu ska jag inte sitta och bortförklara mig att jag är en TUNG JÄVLA KRIMINELL, men vafan, jag har left mina tunga dagar och jag tänker såhär; klarar jag det, bör alla klara det, bara om man vill så klarar vem som helst detta.
Jag har varit nära döden flera gånger, och en gång var jag otroligt nära att till och med sjuksköterskorna och doktorna blev chockade när jag vaknade till, att jag överlevde... Liksom jag hade min ängla vakt och utan mina änglavakter så hade jag fan inte suttit här och skrivit hur mycket jag vill hjälpa människor på rätt bana, rätt väg och tänka på att man ska utnyttja livet man får tillgång att få uppleva, få ta tillgång att hjälpa andra människor, få tillgång till att uppleva och uppfylla sina drömmar...
Så förstör inte erat liv, tänk på att ni har folk som älskar er oavsett du känner att det finns ingen som bryr sig om dig, tro mig du har fler än vad du egentligen tror för du är ingen ensamvarg... 
Tryck inte ner dig på droger, kriminalitet för inget utav det får dig att må bättre för jag VET, jag som är en fd
Så fort du är ensam, och verkligen kan tänka när du inte har någon i närheten så tänker ALLA kriminella " Vafan håller jag egentligen på med? " och så fort du träffar en broder så blir släpper du denna känsla och fortsätter göra saker du egenltigen inte vill göra men just den sekvensen tror du att du mår bra utav det...
 
Jag har levt tungt hela mitt liv, levt bland kriminella i familjen, familjemedlemmar som tagit tunga droger, dött framför mig...
Idag så har jag egen familj (Fru, 3 barn) drogfri och kan dricka alkohol men det är inget som har beskymrat mig i mitt tidigare liv, och jag lever och mår bra, jag är frisk och har folk som älskar mig för den jag är och står för min sexuella läggning och brukar oftast klä mig som en kvinna, så varför kan ingen annan lägga ner sin livsstil om jag kan?
Stå upp för den du är och låt inte " Bröder " eller droger styra din livsstil...
 
Kärlek och respekt er bästa vän PapiNik :)
1 ❤️❤️:

skriven

Riktig bra skrivet älskling ❤️❤️

Svar: Tack älskling <3 <3
Nik Daddy.

2 Lena :

skriven

Hej jag tycker mitt liv vart tufft när jag föddes med detta slår allt , det konstiga med mig dras jag till personer som har . Problem jag vill hjälpa alla mår bra oav sett , om jag skänner personen eller ej :) <3 . Men jag är gladd att du har klara dig så pass bra som du mår nu :) , hoppas dina barn älskar dig för den pappa du är kul kunna spexa till det med klä sig i tjej kläder med mera ;)
kram på dig och till din familj

Svar: Du är helt underbar och gör mig varm av dina fina komplimanger du ger mig.. Kämpa och stå upp för den du är :) kramar
Nik Daddy.

3 Lisa:

skriven

Du verkar vara en stark person. Du har inte funderat på att föreläsa eller nåt för ungdomar som är på väg på fel väg? En fundering bara.

Svar: Jaa har gjort det förut men tog uppehåll men funderar att börja köra igen :)
Nik Daddy.

Kommentera här: